Menu Menu

IN JEZUS BEN IK Reviews (0) In winkelwagen

Wie ben ik? Waarom ben ik hier? Doe ik ertoe?
Deze vragen hebben wij allemaal wel eens gesteld. We verlangen er in dit leven naar om te begrijpen wie we zijn, waarom we gemaakt zijn en wat ons doel is in het leven. Geen van deze vragen kan beantwoord worden zonder onze identiteit te begrijpen.
Zonder te weten wat jouw ware identiteit is, kan je niet leven zoals je gemaakt bent om te leven. Het is makkelijk om je identiteit te ontlenen aan je familie, je carrière, je vrienden, je hobby's of je nationaliteit. Vaak laten we onze identiteit afhangen van onze daden, onze woorden of onze reputatie.
'Als iemand in Christus is, is hij een nieuwe schepping: het oude is voorbijgegaan, zie, alles is nieuw geworden.' - 2 Korinthe 5:17
In Christus hebben wij slechts één identiteit die ertoe doet. Hoe wij onszelf ook definiëren, wie wij zijn in Christus blijft onveranderlijk. Hij heeft ons verlost van de zonde, ons gered uit de duisternis en ons van schaamte bevrijd. Door Hem worden wij Gods kinderen genoemd, zijn wij opgenomen in Gods gezin en hebben wij het burgerschap van Zijn koninkrijk ontvangen. In Christus zijn wij gered, verzegeld, vergeven, uitverkoren, gezegend en bekrachtigd.
In Jezus ben ik: mijn identiteit in Christus is een vierweekse Bijbelstudie over onze identiteit in Christus. Door ons te richten op de waarheid van wie wij zijn in Jezus, wat Hij ons door Zijn offer heeft gegeven en hoe wij als Gods kinderen verzegeld zijn, kunnen wij begrijpen wat onze ware identiteit is. Wanneer we groeien in geloof worden we steeds meer verzekerd van wie wij zijn in Hem.
Doe samen met ons deze vierweekse studie, via YouVersion, op Facebook of op onze website. Ook kun je elke maandag, woensdag en vrijdag op onze website nieuwe blogs vinden die gaan over deze studie. Via Facebook kun je in contact komen met anderen die deze studie volgen, zodat we elkaar kunnen bemoedigen en samen kunnen onderzoeken wat het betekent om te weten wie wij zijn in Jezus.
Auteur:
GREATLY, LOVE GOD
Pagina's:
134 pagina's
NUR code:
Theologie algemeen (700)
Artikelnr:
9781006796500

Levertijd:
2 a 3 werkdagen
Prijs:
12,95
In winkelwagen
Reviews (0)
Plaats uw review
Schrijf hieronder je review!
Sterren
Naam *
E-mail *
Titel *
Bericht *
* = verplicht
Uw naam
Uw beoordeling
Schrijf de eerste review